Spelkväll ikväll?

Idag är det lördag. Ni kanske visste det? Hur som helst blir det en lugn sådan. Funderar på att ha lite spelkväll kanske. Är inte sugen på utgång iallafall, så det blir det inge med. Idag har jag och Henrik varit ute och åkt lite. Hälsade på Nicke i garaget, sen kom Thomas och Kristin och hängde lite också. Men nu är vi hemma. Henrik kollar på ett tv program som inte alls faller mig i smaken, så jag tänkte passa på att blogga lite.

Igår var det myskväll för hela slanten (framför tvn). Men det var skönt att bara ta det lugnt. Blev ju lite sent i torsdags om man säger så, men kul, det var det!

Chefen ringde igår också, hon öste komplimanger över mig. Löfbergs lila är tydligen jättenöjda över mitt jobb där. Känns skönt att man får lite kred för vad man gör. Bra för självförtroendet också, att veta att man inte är helt oduglig ;)
Men nu ska jag måla naglisarna, over and out.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0