Sömn och åter sömn

Har supermegaont i halsen för tillfället faktiskt. Varvar Bafucin (bedövar halsen) och thé. Tänkte gå och lägga mig snart, trots att jag sovit i princip hela eftermiddagen. Kan inte påstå att jag får för lite sömn iallafall. Tänkte åka hem till mamsen imorgon. Det är inte så kul att ligga här hemma och glo i taket helt själv (Henrik är i skåne på jobb hela veckan), man mår inte bättre då direkt. Men vi får se vart benen bär mig, (iofs hoppas jag inte att de får för sig att gå hela vägen till Kristinehamn, busstationen räcker).

Jajaja, ska äta lite hallon och sen ska jag gå några steg till sängen, kika på tv lite, om det nu finns nåt som är värt att kika på (?!). Sov gott,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0