Slappt

Ännu en jobbdag avslutad. Jag gillar verkligen stämningen på Löfbergs Lila. Trivs riktigt bra där! Slapp kväll ikväll. Är skönt att ha sådana där riktigt slappa kvällar ibland, då man inte gör någonting. Visserligen städade jag massa förut, så jag är faktiskt lite värd att ligga i soffan. Eller hur?

Imorgon blir det SJ igen. Åker mellan Karlstad och Degerfors, halvkul sträcka, men den funkar. Börjar inte förns 16.15, det uppskattar jag! Måste hinna iväg och ta lite prover och sådär innan nämligen, eftersom jag inte hann det idag.

Men nu ska jag fortsätta att titta på Top Model.
Lovelilove

Kommentarer
Postat av: Jessi

skönt att du trivs :)

2008-04-24 @ 10:43:36
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0