Rinnande mascara

Kan bara inte sluta tjata om hur fantastiskt vädret är! Tog mig en powerwalk förut i solskenet, wonderful. Vintern är som bortblåst.

Gick bra även idag på jobbet. Tror inte jag kopplat fel en enda gång faktiskt. Fick massa kaffe med mig hem också, olika sorter för att jag ska bilda mig "en egen uppfattning" om vad som är gott och inte. Jag tackar och tar emot! Jag gillar kaffe. Och man borde väl ha lite koll när man jobbar på självaste Löfbergs lila.

 

Snart kommer Kristin hit, vi ska gå ut och kolla läget på stan tänkte vi. Förövrigt kollade jag på det nya programmet Spårlöst på tv4 nyss, där en tjej (Emelie, 20 år, haha) skulle hitta sin biologiske far i Japan. Och jag, som känslosam är, grät flodvågor, så att min mascara rann nerför kinderna, snyggt. Ett fint program iallafall tycker jag. Dock är inte jag lika fin nu, men vad gör man? Ska försöka få ordning på mig själv nu.




Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0