Perfekt promenadväder

Uh vad lugnt det var på jobbet idag. Det märks att folk börjar ta det lugnt inför ledigheten. Slutade 12 idag, så då tog jag bussen till IKEA och mötte mamma och Hille. Vi åt lunch och gick runt och kikade. Det var trevligt att träffa mammi! Saknar henne faktiskt. Kan inte påstå att jag vill bo hemma igen, men jag vill iallafall åka hem någon gång i veckan och hälsa på. Nu har jag inte haft möjlighet att vara hemma varken denna vecka eller förra, det känns. Saknar min Smilla också. Det är så mysigt att vara ute och gå i skogen med henne.

image72
Henrik & Smilla


Efter IKEA besöket åkte jag hem och slappade lite, mötte sedan Henrik och vi tog en lång promenad i solen. Lovely! Verkligen bra promenadväder nu alltså, inga fel. Sedan gick vi hem och åt kvällsmat, och kollade på tv (Klass 9A bland annat). Nu ska vi nog gå och lägga oss snart. Imorgon väntar ett sjukhusbesök, samt ännu en spruta. Klarar fortfarande inte av att ta på mig själv, gör så förbaskat jäkla ont (om man nu får uttrycka sig så), så Henkepenke ska ta den på mig.

Men nu släkte Henrik ner här, en peak? Sängen nästa.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0