Ofrivilliga vuxenpoäng

En dag som denna önskar man att man vore 19 år igen. När man tvingas betala 250 spänn för ett tio minuter långt sjukhusbesök. Jo, jag vet, jag är vuxen och alla vuxna får göra det. Men det är inte roligt för det. Tacka vet jag högkostnadskort, vet dock inte om det är på gott eller ont att jag lär komma upp i den summan inom en snar framtid (?). What ever, dagens sjukhusbesök bidrog iallafall till ofrivilliga vuxenpoäng.

Var på marknaden med mammi idag. Spöregnet gjorde det hela lite omysigare än jag räknat med. Men ändå, det är inte varje dag man är på marknad. Köpte faktiskt två par örhängen, och så fick jag tre par strumpor av mamma också. Just ja, köpte även hårfärg och ett Max Factor läppglans. Hade tänkt att bli lite mörkare i håret igen, känns som att det är på tiden. För tillfället känns håret bara tråkigt.


(Hokus pokus simsalabim, pokus hokus salabimsim)


 

En liten trollformel tillägnad min vän Victoria.
Tror att hon blir frisk nu när jag trollat lite i hennes anda.





Dax att sussa,
Love ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0