Ofattbart

Har följt Englafallet i media ända sedan hon försvann, och nu har alltså en man erkänt att han dödat henne. Tyvärr hade man väl redan förstått att hon var död, men det är ändå helt overkligt. Jag drar såklart paralleller till mina egna syskon som är ungefär i samma ålder. Hur kan man göra så mot en annan människa? Ett litet barn? Det är något som övergår mitt förstånd. Stackars flicka, tänk hur rädd hon ska ha varit. Jag ägnar iallafall hennes familj och anhöriga en tanke idag.


Nyss kommit hem ifrån jobbet, ska laga lite mat och tänkte jag. Sen kommer Henrik hem i eftermiddag. Har inte sett honom sen förra helgen, så det blir nog myskväll ikväll tänker jag! Nu ska jag iallafall ta mig an grytorna i köket.


Grattis Moa & Fanny på födelsedagen!


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0