Marknad

Javisst, imorgon ska jag på marknad, i Kristinehamn. Mysigt va? Ska nämligen hem till mamma och hälsa på, så hon undrade om inte jag ville hänga med. Men innan jag sätter mig på bussen till Krillehöla ska jag hälsa på farbrorn doktor på sjukhuset. Har inte varit där på några månader nu, så jag måste ju dit och checka läget. Klarar dom sig utan mig tro? (snarare, hur skulle jag klara mig utan dom?). Hoppas på att jag får positiva besked, dvs att jag kan börja ha linser i båda ögonen, skulle underlätta jämt lite, med tanke på min dunderdåliga syn.

Har varit lite hundvakt idag, åt en liten Frida, medan Kristin var hos frissan. Sedan kom Kristin, vi satt och snackade lite. Hon åkte hem, jag tog en promenad. Fast innan allt hängde jag i tvättstugan så nu har jag massa rena kläder.


Oj, Klass 9A har börjat, tycker att det är lite intressant faktiskt.
Over and out,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0