Kul kväll igår

Vic och jag möttes på tåget från Sthlm. Tog en genemsam lunch, sedan färgade hon mitt hår lite mörkare. Sen var det time att göra sig iordning eftersom vi skulle möta upp hennes bror m.fl klockan 19. Vi gick till arena bar och tog några öl med hans vänner. Efter det gick jag och Vic hem till mig och festade lite själva, för att sedan traska ner till staden igen och inta dansgolvet på ankan. Riktigt rolig kväll. Träffade massa personer jag inte sett på länge, och hela kvällen vara bara så bra!

Ikväll blir det lite festligheter också. Emelie, Malin och Victoria kommer hit snart. Det blir nog trevligt det också tror jag! Senare blir det nöjes, vi ses där gott folk.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0