Jobb jobb jobb

Igår tackade jag ja till jobbet på Löfbergs lila i sommar. Har haft lite ångest över hur jag ska göra, men jag tror att det blir bäst såhär. Jobbar alltså fem veckor i receptionen/växeln på Löfbergs lila, sedan jobbar jag resten på Skymningens café/camping i Kristinehamns skärgård. Vilket innebär att Stockholm/Vic får vänta några månader på mig. Kände att jag inte riktigt kunde sumpa en sådan chans, med tanke på hur bra det är att ha med sig. Kommer med all säkerhet underlätta mitt jobbsökande i Stockholm sen.

Fick dessutom nyss reda på att jag blivit uthyrd till SJ igen, nästa vecka. Så då blir det jobb 7/7 dagar, men det är bra! Jobb tackar jag aldrig nej till. Men nu ska jag käka lunch, sen ska jag till jobbet. Efter jobbdagens slut ska jag åka med mamma till kristinehamn (hon är i Karlstad idag).


Hörs ikväll.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0