Halvkrasslig

Äntligen kan man blogga igen. Som många säkert redan vet har blogg.se legat nere ett tag, så bloggen har inte varit att tänka på. Så kan det vara, men nu är jag tillbaka igen! Var och jobbade förut, var själv i flera timmar för första gången. Spännande, roligt, och lite nervöst. Men det gick finemang faktiskt. Hade inte förväntat mig att det skulle gå så bra första gången, så jag får klappa mig själv på axeln lite, för en bra insats.

Helgen har varit relativt lugn också. Jag har varit, och är fortfarande lite halvkrasslig så det är lika bra. Vaknade upp med en svullen och värkande hals idag, en kropp som var tyngre än en häst, och leder som inte ville sammarbeta. Usch, trodde att dagen skulle gå käpp rätt åt helvete, men med mina bästa vänner alvedonerna i kroppen så gick det till slut.

Hur som helst, min helg;

Fredag: Tv-kväll, zappade mellan hockeyn och let's dance. Tina vann, Färjestad förlorade. Så kan det va.
Lördag: Jag och Henrik tog en tur på stan samt Bergvik, hittade ett par skor för 49 kr, är det inte underbart? (Bild, se nedan) På kvällen gick vi till Pitchers och åt mat och tog en öl, det var jättemysigt.
Söndag: Åkte hem till mamsen och umgicks med familjen, åter i Karlstad igår.

Sådär, en kort sammanfattning av min helg. Den var braaaa!




1. Mina 49 kronors skor, bekvämare än högklackat, snyggare än gympaskor. (skopunkten)
2. Och ännu billigare, 9.50 kr kostade dom röda på KappAhl, inga wow-skor, men varför inte till ett par mörka jeans i vår? För 9.50 behöver man inte använda dem så ofta.
3. Ett par lackpumps jag råkade få med mig hem ifrån Stockholm när jag var där förra helgen. 550 kr på MQ. Där hade jag dessutom presentkort på 500 kr, dvs 50 kr, betalade jag för dem. Helt perfekt om jag får säga det själv.


Nu ska jag fixa en kopp thé (i hopp om att det ska bota min onda hals) och mysa ner mig med en filt i soffan.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0