Fredagsmys i tvättstugan?

Jodå, i tvättstugan. -Ja ni hörde rätt, jag och Henrik ska tvätta ikväll. Häääärligt! Men eftersom jag börjar jobba 06.45 imorgon tyckte jag att det kunde passa bra att varva en myskväll framför tvn med lite tvättning.

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Eftersom det är fredag gick de allra flesta hem tidigare, förutom jag då. Som måste sitta i receptionen/växeln till 16.30. När jag väl låst, packat ihop, satt telefonen på laddning och allt det där som ska göras, Ja, vad händer då? Självklart kommer det ett besök. Yey! Så jag fick hjälpa honom eftersom det var strul med en leverans. Men till slut löste det sig, och jag gick hem. Förmiddag däremot gick grymt fort, kanske för att det var full rulle hela tiden. Sedan kom Henrik och hämtade upp mig, och vi gick till hamnen där han bjöd mig på lunch. Aldrig fel inte.


Over and out,
Love

Kommentarer
Postat av: maja

Åh vad mysigt att stå och tvätta en fredagskväll! :D not. ;)

2008-04-25 @ 18:52:28
URL: http://kusinmajas.blogg.se
Postat av: Michaela

Hallå tösa! Ja du får komma hit till oslo och hälsa ¨på när tid och pengar infinner sig också! :) Nja kontakt o kontakt, snackar med christian på msn ibland.. samir nångång kanske händer :) Mazlah dock, han gick ju upp i rök han.. haha! :) Puss

2008-04-26 @ 00:30:39
URL: http://www.citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0