Familjedagen gick upp i rök

Det är full rulle på jobbfronten just nu. Skulle varit ledig imorgon, men icke sa nicke. Där rök min familjedag hemma i Kristinehamn. Men det är ju kul att jobba också så jag klagar inte. Men just nu går det verkligen i ett.

Snart kommer Henrik hem. Ska laga mat; pasta & kycklingsås med spenat, soltorkade tomater, grönsaker, nötter m.m. Henrik frågade så gulligt förut om inte jag kunde göra det tills han kom hem. Och snäll som man är så gör man ju såklart det. Jajjemen!


Lika bra att jag sätter igång och hackar grönsaker.
Love

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha. just fan, den fin fina kommentaren hade jag totalt glömt bort. den va klockREN ^^ ;)
Ja, han är väll med nya program av efterlyst och
rymmer från kåken. har du deklarerat föressten ? Samir frågade, han fattade ingenting, och vi konstaterade att det gjorde inte jag heller. hehe.
Pusspuss

2008-04-29 @ 09:51:41
URL: http://www.citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0