Fågelkvitter och solsken

Åh vad jag älskar när det är fint väder. Man kan liksom inte låta bli att le på något sätt. Dock mår jag inge vidare, men solskenet och fårglarna som kvittrade livade verkligen upp stämningen idag! Lovely, enligt min mening. Hoppas att vi slipper regn, rusk, snö, kyla och blåst nu. Vår tack!

Bestämde mig för att åka hem till mamsen imorse. Känns genast lite bättre när man får folk omkring sig. Man tycker nästan ännu mer synd om sig själv när man ligger hemma själv, sjuk och glor i taket. Dessutom känns det ganska illa när man till och med hänger med i handlingen av Hem till gården. Jaja, det var en liten tanke som for ur mig. Dock ringde dom från jobbet när jag var ett stenkast ifrån busstationen och bad mig jobba imorgon, KUL! Men jag hade inte mage att säga nej nu när jag är ny och allt. Vill verkligen komma in ordentligt i jobbet dessutom. Och eftersom jag inte har jobbgrejjerna med mig, och definitivt inte rätt klädsel, måste jag hem emellan imorgon också. Kan det blir bättre eller? Knappast. Där rök min lediga sjukdag. Bara att bita ihop och dra på munnen! Tur att jag inte börjar förns lunch iallafall. Alltid något!

Men nu ska jag ta en alvedon eller två, krypa ner i sängen och soooooooooova!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0