Ett positivt samtal!

Fick precis ett positivt mail, som ledde till ett mycket positivt samtal. Ska åka till Stockholm på jobbmöte i Maj (för er som inte vet ska jag flytta dit i augusti).

Nu blev jag på dunderbra humör!

 

Var hos reumatologen förut, det gick bra. Fick som vanligt klä av mig på överkroppen, vilket jag kan tycka är sådär halvkul. Men Thommy är en sådan där läkare som är helt rätt, och då menar jag professionell. En del kan ju kännas lite sådär äckliga, och som ser ut att tänka tankar som man inte vill att dom ska. Det jag vill komma till är att min läkare är bra! Han pratar om allt möjligt och innan man vet ordet av det har man hunnit fått på sig kläderna igen. Sådana läkare gillas!


Nu kommer Henrik hem snart, då ska han ta sprutan på mig. Kvällen är fortfarande oviss. Jag och Kristin funderar på att sätta oss någonstans och ta ett glas. Vi får la se vad som händer. Nu ska jag ringa mammi!

 

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0