En hålligångdag

Mina ögon håller på att stänga för dagen tror jag. Kroppen också för den delen. Har varit ute och gått flera gånger idag, samt tränat med mamsen. En riktig hålligångdag, tänk om alla dagar kunde vara så, då skulle man må bra. Jajjemensan!

Imorgon ska jag tillbaka till Karlstad. Ska åka med tåget 11.08 (för er som vill vinka mig hejdå?), väl på tåget kommer Vic sitta och vänta på mig med en kaffe och en bulle (önsketänkade det där med fikat). Hon kommer med andra ord direkt ifrån Stockholm. Så vi åker tillsammans till Karlstad denna gång, visserligen bara i 22 min, men ändå. Eftersom Henrik är på jobb i Götet hela helgen kommer damen även placera sina resväskor hemma hos mig, äta ur min kyl, låna mitt smink och sova i mina sängkläder, i min soffa. Kan inte bli bättre. Ännu en rolig helg på ingång.


over and out,
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0