"Dagen efter" glass i solen

Ja, det blev ugång igår. Henrik skjutsade mig till Martin vid sisådär halv 8. Det blev dock bara jag, Martin, Johan och Pernilla på förfesten, men vad gör det? Vi hade hur kul som helst. Körde massa ölspel som till viss del ballade ur med Johans brillianta regler som han satte upp. Total kaos! Blev du vräkt pga dina "höns" Martin? ;) Haha. Efter en vild förfest (så vild som den kan bli när man är fyra pers.) gick vi till Blue Moon. Eftersom det är 23 där fick jag dra en liten motivering till varför jag skulle få komma in. Kommer dock inte ihåg exakt, men det var nåt i stil med att jag skulle handla mycket drinkar (okej?!). Vakten fick sig iallafall ett gott skratt och släppte in mig, bra gjort emsan. (Lite cred till Johan också som drog en parmiddagvals). På BMB mötte vi upp lite andra vänner och dansade för livet hela kvällen. Hade grymt kul. Pernilla var med också, Martins nya pingla. Och ja - hon är godkänd! Riktigt gullig tjej det där.


Idag har det varit lite segt. Kollat på repriser av Tv4:s undehållningsprogram. Tog mig i kragen och tog en dusch, och precis när jag var klar med iordninggörandet ringde Stephanie och ville att jag skulle komma ner till stan och ta en glass - tajming. Så jag drog på mig jackan och kilade ner. Köpte kulglass; polka&melon, sedan gick vi till älven och myste i solen. Underbart väder får jag lov att säga!

Nu ska jag och Henrik äta lite, imorgon väntar jobb heeela dagen. Först Löfbergs Lila från morgon till lunch, sedan ska jag jobba för SJ, tror det var ca 16-22 eller något liknande, får de exakta tiderna av Anna imorgon.

Ha en fin kväll,
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0