Bra humör

Då var man tillbaka i Karlstad igen. Vaknade klockan 07 imorse, faktiskt relativt utvilad. Nacken värker inte alls lika mycket längre, det känns skönt. Nu är det mest kroppen, och framför allt halsen som inte är på min sida riktigt. Men det är bra att det börjar bli lite bättre. Ska iallafall hoppa över sprutan idag, så att jag blir ordentligt frisk.

 

Skönt väder är det idag också, det gör mig på bra humör! Ska nog ta mig en lång promenad idag efter jobbet. Hoppas inte att det hunnit bli sämre väder tills dess. Får be till gud att det håller i sig - lääänge!

Som ni kanske ser har jag försökt mig på att exprimentera lite med min blogg. Resultatet? Sådär. Men med min tekniska förmåga kan man inte begära så mycket mer. Vi får väl se om jag kan fixa till den lite bättre en annan dag. Inte min starka sida det där med HTML koder och trams. But I´ll do my best.

 

 

Ska slänga ihop en sallad nu, sen är det dax att pysa iväg till jobbet. Ha en fortsatt trevlig dag gott folk!

 

image70

(Hittade en vårig bild från förra året, när Vic fotar mig för ett projekt hon hade i skolan.)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0