4 in 1

Godagens!

En dag som denna hade jag helst av allt velat legat hemma i soffan och bara kollat på film heeeeela dagen. Gå runt i mysbyxor och vara alltmänt slapp. Vad säger det er? Att jag var ute igår kanske? Jotack. Kvällen toppade mina förväntningar. Hade riktigt trevligt hemma hos mig med tjejerna, sedan kom Nils och Pontus förbi en sväng, det var inte igår. Framåt tolv drog vi till nöjes, där det också var mycket trevligt.

Men som sagt, idag är det lite segt (nejdå, jag klagar inte. Det är självförvållat). Är hemma i Kristinehamn och har lite kalas. Mormor fyllde år igår, Perra idag, och Moa & Fanny imorgon. Fyra flugor i en smäll med andra ord. Så idag har det ätits lite tårta och så. Ska dock åka hem till mig igen ikväll eftersom jag börjar 08 imorgon. Ett himlands farande på mig.


image71


11 år imorgon, Gud vad tiden går fort.



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0