Sista gratisbesöket


- hos tandläkaren, yes.. det gjordes idag! Känns jättekul att behöva betala nästa gång man ska dit. Men that's life, bara att inse att man faktiskt är vuxen nu. För övrigt tyckte hon att mina tänder var jättefina, så det var ju något positivt med besöket iallafall. Lite beröm över tandborstningen har ingen dött av!

Ikväll är jag kvar hemma hos mamsen i Kristinehamn och passar Moa, Fanny och så Smillan då förstås! Men imorgon tror jag nog att jag beger mig hem till till Karlstad igen! Tänkte köra stenhårt på körkortsplugg imorgon nämligen, och Henrik har ju det där braiga programmet på datorn, som inte jag har. Känns som att det går in mycket mer när man pluggar på det sättet. Och just nu känner jag att jag bara vill ha ett körkort, precis nu! Hellst av allt skulle jag vilja få det utan ansträngning också, men det är väl för mycket begärt antar jag? Kanske vill min älskade vara så gullig och övningsköra med mig också, återstår att se det. Nu blir det iallafall till att fixa lite kaffe, och mysa ner mig i soffan med Cosmopolitan.
Sov så gott,

Love / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0