Shopping down town

Åkte tillbaka till Karlstad igår. Jag och Henrik myste framför tvn i princip hela kvällen. I brist på energi gick vi till och med ner till Ican och köpte en varsin sallad för att slippa laga mat. Vid sådana tillfällen är man glad att man bor granne med mataffären! Men det måste ju finnas utrymme för sådana slappiskvällar ibland också, inte sant? När vi sedan somnat ringde Vicky och Patrik... Vad dom ville? Jo dom undrade om vi ville komma på inflyttningsfest hos dom, nästa helg! haha. Sure, klart vi kommer gullhönor.
Imorse var det uppstigning med tuppen, eller nästan iallafall. Klockan kvart över 7 gick jag upp ur den varma sängen, ifrån den trygga famnen, för att göra frukost till mig och gosen. När Henrik hade traskat iväg till jobbet gjorde jag mig iordning och kilade ner på stan för att kika lite. Blev en väska och en tröja rikare. Dock blev inte mitt konto riktigt lika berikat, men lönen gjorde sig bra på mitt shoppingkonto idag så jag var värd det. Behövde dessutom både en ny väska och en tröja.

Nu sitter jag och väntar på att mormor och morfar ska hämta upp mig. Jag ska nämligen till Kristinehamn igen. Eftersom jag ska till Karlskoga sjukhus imorgon bitti blir det bättre att sova hemma hos mamsen, med tanke på att det blir kortare transportsträcka imorgon. Hoppas på att morfar kan köra mig dit, det tror jag nog. Han har ett hjärta av guld min morfar, och mormor också för den delen! Ska bli kul att se dem idag, var allt för längesen nu. Bäst att jag gör mig iordning, dom kommer nog när som helst.

Love / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0