Härliga höstdag!


Visst är det mysigt när solstrålarna möter de färgglada löven på träden och marken. När frosten fortfarande glänser, och kinderna blir lätt rosa. Idag är det jättefint väder, eller iallafall just nu. Det där vet man ju hur det är, det kan ändra sig vilken minut som helst. Imorse gick jag upp klockan 8, åt frukost med familjen och läste morgontidningen. Kristinehamnsposten, vilken skvallerblaska! haha. Om man har tur så är den tio sidor. Menmen, nu förstörde jag stämningen lite grann tror jag, så vi hoppar över det kapitlet. Sedan tog jag en lång morgonpromenad med Smillan, det var mysigt. Helt lugnt och stilla över allt. Nu sitter jag här och klurar på vad jag ska laga för mat tills mamsen kommer hem på lunch. Någonting ska jag nog kunna knåpa ihop!

Senare idag ska jag till Karlstad. Kanske blir det "bonde söker fru" kväll med Kristin. Jag tycker faktiskt att det programmet är lite charmigt, även om det ligger en viss nördvarning och trycker bakom programmet. Ändå kan man inte låta bli att titta. Hur som helst så är det dax för mig att pyssla med annat, over and out.

Love / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0