frukost på sängen

Jajjemen, det fick jag imorse av min gullis. Hemgjorda räkbaugetter och kaffe hade den filuren varut uppe och fixat medan jag låg och sov. Smarrigt värre! Förövrigt var jag väldans seg när jag klev ur sängen imorse. Vaknade till vid sådär åtta snåret, försökte sträcka mig efter vattenglaset, men insåg ganska snabbt att det var bättre att lägga sig ner igen. Och det gjorde jag! Vaknade sedan x antal timmar senare av att frukosten var serverad.


                                     


Gårdagen var minst sagt vild. Jag och Kristin satt hemma hos henne och förfestade. Pratade om allt mellan himmel och jord, och hade det jätte trevligt. Tanken var att vi skulle möta upp dom andra men eftersom vi segade oss så mycket mötte vi upp dom i krogkön sen istället! Krogtärningen stannade på Harrys, och där var det verkligen varrierat med folk. Kvällen bjöd på återkommande magknip av allt skrattande, men detaljerna, dom håller vi för oss själva! Hahah, fy fasen vilken lyckad kväll. Och kvällens drink? ROSA PANTERN, givet.

Over and out!

Love / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0