Dax att börja blogga


Jaha, då var det på tiden att även jag satte igång med bloggandet då. Alltid lika kul att sitta som ett ufo framför datorn och inte förstå någonting av alla koder och tecken man ska använda sig av för att få det snyggt och fint. Men nu är jag här, och det kan ju knappast gå sämre än att jag inte lär mig mer än såhär?

Idag är det en tråkig dag, vädermässigt.. eller kanske över lag, jag vet inte. Kändes som att kroppen skulle kollapsa totalt när jag reste mig ur sängen imorse, usch vad det är jobbigt att kliva upp klockan fem varje morgon! Tur att jag och Mickis har fått återförenats med våran kära radio på jobbet iallfall. Tacka vet jag P3, you make my day!  Annars finns för tillfället inte så mycket att säga, är bättre att jag återkommer lite senare, eller imorgon!

Love / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0