Bokat, betalt och klart.

Precis, nu är allt klart för min och Henriks resa om lite mer än en månad! Känns bra att ha betalat både flyg, hotell och tågresa nu. Känns alltid bättre att få det gjort så fort som möjligt så att man har lite koll på hur ekonomin ser ut för resten av månaden. Ska bli kul att se hans min när vi kommer fram till flygplatsen. Han vet nämligen inte om någonting.. varken att han är ledig från jobbet eller vart vi ska åka! Ska bli mys att åka bort och fira vår 2års dag. Hittade ett jättefint hotell, som jag dessutom lyckades ha turen att få ett megaspecialpris på, finemang!

Idag är det en allmänt slapp dag. Glider runt här i mjukisbyxor och lyssnar på Aqua. Och nej, jag skrev inte fel.. jag lyssnar faktiskt på Aqua. Mina kära tvillingar till syskon har nämligen i musikläxa att lära sig "Barbie girl". Så vare sig jag vill eller inte får jag lyssna på den om och om igen heeeela kvällen! Kan inte bli bättre va?

Förövrigt saknar jag Vickypicky. Hoppas att man får se henne i helgen, känns som evigheter sen vi sågs nu. Snart kommer jag och kidnappar hem dig ifrån Stockholm igen tjejen! Tur att det finns telefon iallafall, mycket tur!



  KOM HEM VIC!


Får dessutom passa på att tillägna Martin en liten rad. Han fyller nämligen 25 år idag, grattis gubben!



Nu ska jag fly iväg med mina tankar en stund. Ska nämligen gå ut och gå med Smillan, även hon behöver ju ha sin dagliga kvällspromenad. take care!

Love / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0