Vintern är här?

Det känns som att vintern är här nu, på riktigt. Finns nog ingen återvändo nu. När jag gick till stan för att möta Kristin tidigare idag öste snön ner. Det var inte mycket som stannade kvar på marken dock, men ändå. Kvällarna är dessutom riktigt kalla nu. Köpte mina fodrade stövlar precis i rättan tid, något positivt iallafall. Vintern, snön och julen är mysig, men kylan kan jag gärna skippa. Men det ena för med sig det andra, så det är lite svårt att få en varm, men ändå snöfylld jul. Yeye, hade iallafall en trevlig dag med Kristy. Lyckades dessutom pallra mig in på banken och fixa ett nytt visakort. På tiden!

Imorgon ska blir jag upphämtad av farmor och farfar, som ska släppa av mig i Kristinehamn på vägen till Karlskoga. När de ska tillbaka ska de stanna till och fika med mig och mamsen, och även lämna av mina julklappar som jag inte kunde hämta själv eftersom de tydligen är för tunga för att bära (undrar vad det kan vara?). Sedan åker jag med dom hem till Karlstad igen. Henrik och Thomas ska iväg till Sandviken så jag och Kristin ska ha lite tjejkväll med Bonde söker fru och Top Model hemma hos henne. Funderar på om vi ska gå ut och ta en öl också, vi får se vad kvällen bjuder på för trevligheter. Känns iallafall skönt att vara ledig ända tills på måndag. Pratade med Lars på adecco förut, och han tyckte absolut att vi skulle vara lediga veckan ut efter det som hänt. Dessutom hade Robert, chefen på vårt jobb sagt att han tycker att vi gjort ett toppenjobb, och vill absolut ha kvar oss. Något trevligt i all denna Kongsvingersmet!


image12

                                    ÄNGLARNA VAKAR ÖVER OSS ELA.



Nu ska jag tända lite ljus, och krypa ner i soffan framför tvn. Vi hörs!
Love / ems

Kommentarer
Postat av: Michaela

söt du är gumman ! :D jag ringer dig senare eller imorrn. hoppas verkligen det är bättre med din rygg ! Puss

2007-11-15 @ 13:58:01
URL: http://citrondoft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0