Storstädning

Jodå, idag har jag roat mig med att storstäda lägenheten. Dammsugit, skurat golven, skrubbat köket och toaletten. Sådana nödvändigheter man måste ägna sig åt ibland, eller ja, lite väl ofta enligt mig. Finns helt klart roligare saker att ha för sig. Men nu är det gjort, så nu känner jag mig lite duktig iallafall. Ikväll blir det mega lugnt. Henrik kommer hem senare idag så det blir myskväll med IDOL och lite god mat.

Gårdagen bjöd på ett läkarbesök och massa sömn. Med tanke på onsdagens sväng om på Harrys orkade jag inte annat än att ligga i sängen. Jag och Kristin satt hemma hos henne och kollade på Bonde söker fru och drack lite öl/vin. Sedan bestämde vi oss för att gå vidare. Väl på Harrys blev det massa dans och drinkar. Rosa Pantern är fortfarande en given favorit. En mycket lyckad kväll, kanske lite för lyckad med tanke på dagen efter. Träffade massa trevligt folk, och efter en helkväll på stan drog vi hem till Kristin.

image15


Imorgon ska jag ta hand om Smillan eftersom mamsen och familjen ska strosa runt på stan här i Karlstad. Ska bli mys att ha henne för mig själv hela dagen. Hon är verkligen ett levande litet kramdjur den vovvsingen. Snällare hund får man leta efter tror jag. Men nu ska jag fixa lite mat, magen kurrar ganska ordentligt nu.

Patrik påpekade igår, med viss ironi dock, att jag skriver för lite om honom och Vicky, så jag får väl passa på att säga att ni är jättegulliga människor båda två.

                                           
                                        Hej Patrik, Hej Victoria!

over and out,
Love

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tjena bruden! Va kul att du har blogg, läste om bilolyckan. shit asså! men va tur att det gick så bra som de gjorde. Men fan va läskigt..
hur är det annars då? partö till helgen eller?
kram nathalie

2007-11-17 @ 00:41:19
URL: http://nathaliebornehag.blogg.se
Postat av: P

Verkligen snygg bild på P & V........ :)

2007-11-20 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0