Så bär det av, igen

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka på. Tåget till Kongsvinger går om en timme ungefär. Väskan är packad, så det är bara att ge sig av. Har inte varit där sedan olyckan, och de är med blandade känslor jag åker dit igen. Ska iallafall bli skönt att jobba lite! Eller för att vara lite ärligare, det ska bli skönt att tjäna lite pengar.

Gårdagen var trevlig. Var hundvakt åt Smillan hela dagen, och sen på kvällen var jag och Henrik bjudna på lite fest hos Thomas och Kristin. För min del blev det en relativt lugn kväll, men det var trevligt att bara umgås. Snackade och drack lite Rosa Pantern drinkar, aldrig fel. När det var dags för sällskapet att bege sig till Blue Moon gick jag och Henrik hem till oss. Kändes som att kvällen var gjord där för vår del. Men jag får ändå tacka alla för en trevlig kväll :)


Mazlah säger: "Jag ska slicka henne från huvudet och ner till tårna"
Jag och Mickan i kör: "Haha, äckel."
Mazlah säger: "Nääe, vadå? Det beror väl på hur ren hon är".

Vår kollektivgranne som inte alltid har alla hästarna i hagen, ska bli kul att träffa dig också. Blir mer uppdates i veckan, over and out.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0