Hemma hos mamsen

Jodå, anlände till Kristinehamn igår kväll. Käkade mysmiddag med min kära familj och kikade lite på IDOL, där förövrigt Daniel åkte ut (hur kunde han göra det?). Var helt slut efter en hel jobbvecka på TI. Shit vad jobbet sliter på kroppen, man känner sig som spagetti. Hur som helst känns det iallafall bättre på jobbet. Chefen är supernöjd och stället börjar kännas mer okej. Kul att man börjar få lite mer kompisar på jobbet också. Hur som helst, det blev en snabbvisit hem till Sverige eftersom vi fick reda på igår att vi ska infinna oss på jobbet 23.00 på söndag kväll. Dax för ytterliggare ett nattpass! Yey. Synd att man bara hann hem och vända i princip. Och Henrik fick jag inte träffa i helgen heller eftersom han är på jobb uppe i Sundsvall och kommer hem på måndag, så typiskt! Men vi har iallafall en mysig helg att se fram emot, nämligen nästa helg då vi ska åka bort och njuta av vår 2 års dag!

Men nu ska packa lite, sen äta mat mat här hemma med mamsen och Perra. Efter det tar jag bussen till Karlstad för att ha filmkväll med min bästaste Kristin, ska bli mysigt. Ha en fin kväll ni också, Hej på er!

Love

Kommentarer
Postat av: nathalie

Okeej :P haha. jorå det är bara bra med mig också :) ja, men de måste vi absolut göra :) Är du i Norge och jobbar nu eller ? :) krami!

2007-11-24 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0