Första dagen på jobbet

Efter massa krångel här i Kongsvinger började vi äntligen på jobbet igår. Förövrigt har jag sååå himla mycket träningsvärk i armarna med tanke på att jag lyfter så mycket. Menmen, det går nog över hoppas jag. Tror nog att det kommer kännas bättre bara man kommer in i det. Får tänka på lönen, för den är inte fy skamm. Borde dock få extra tillägg för träningsvärken, haha! Fyfan vad ont jag haaaaaaaaaar.  Tur att vi har en knasboll till granne som kommer in och drar lite tigerhistorier ibland iallafall. Man får sig några goda skratt om dagen!

Nu blir det till att hoppa i min fina Adecco outfit och åka till jobbet. Idag blir det 15-23, imorrn 23-11, jag kommer vara helt slut! Och så saknar jag Henrik också, jätte jätte mycket. over and out,

Love / ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0