Dax att bege sig

- Till Kongsvinger, igen. Förra trippen var ju minst sagt händelsefull. Tyvärr har bloggandet inte riktigt prioriterats i min kalender, har haft fullt upp. Hänvisar till citrondoft.blogg.se för mer info om Kongsvingervistelsen. ;)
Har spenderat hela helgen i Stockholm tillsammans med Henrik, hos Vicky och Patrik. En mycket trevlig helg med shopping, fest och mys! Alltid lika kul att umgås med er. Man behöver dessutom komma bort ibland.

Men nu ska jag fixa det sista innan Henrik hämtar upp mig. Gosingen kör mig till tåget så att jag slipper gå med all packning. Börjar jobba vid tre, håll tummarna för att det går bra första dagen på jobbet! Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0