Mysig jul

God Jul allesammans! Hoppas att ni haft en lika mysig jul som mig, för min har varit toppen! Kvällens höjdpunkt måste väl ändå varit när Henrik kom insnubblandes utklädd till tomte. "Är tomten full eller?" Haha, det var snyggt. Nu var han visserligen inte det, men ni skulle sett. Man fick sig ett gott skratt iallafall. Tack mina nära och kära för en mysig julhelg.


Nu sitter jag i Karlstad i min mysiga morgonrock som jag fick i julklapp, så otroligt mjuk! Ska dyka in i duschen innan Vicky kommer hit. Det blir nämligen utgång ikväll. Har dock inte bestämt oss för om det blir en helkväll på krogen med start väldigt tidigt, eller om det blir tvärtom, en väldigt sen utgång. Finns ju inga mellanting idag. Juldagen i all ära, men jäklar vad folk det är ute just denna dag!
I lördags vart det också utgång. Började med lokalfest och slutade på ankan. Bjuder på en bild ifrån damernas på Ankan. Vickan och jag lär bli ungefär lika sliriga idag ;)

image21


Sköt om er, och God Jul igen!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0