Lugn helg hemma i Sverige

Anlände till Karlstad i fredags kväll. Kom hem i lagom tid för att gosa ner mig framför soffan och kika på IDOL tillsammans med Henrik. Marie vann, tycker faktiskt att hon var värd det! Kvällen var lugn, och resten av helgen kom att förbli lugn också. Åkte till Kristinehamn och umgicks med familjen under dagen. Åt middag och snackade massa skit med mamsen. Dessutom klippte hon av lite av mitt extremt långa hår, SKÖNT! Tack min ängel, jag blev nöjd! Jag och mamma fick oss även ett gott skratt när Perra redovisade sin sjukdom (?) för oss.

Perra säger: Föresten, vet ni vad jag har för sjukdom?
Mamma och jag skrattar i kör, haha, du är hypokondriker kanske?
Perra säger: Nej men seriöst, jag har läst om den i tidningen. Jag har namnafasi. (man glömmer namn lätt)
Mamma säger: Haha nej, du är disträ bara.
Perra säger: Nej jag har namnafasi, det kändes så jäkla skönt när jag såg att det fanns ett namn på min sjukdom.

Haha, snyggt hörru! Efter en mysig middag med min kära familj åkte jag hem till Karlstad, där Henrik så snällt stod och väntade på busstationen. Gick hem och kollade på film, slocknade rätt snabbt. Och idag har vi umgåts med Thomas och Kristin. Var på Bergvik en sväng, så jag passade på att införskaffa mig en ny jacka. Gött - då var man tolvhundra spänn fattigare!

Nu ska jag laga mat tills Henrik kommer hem, sen blir det film. Imorgon bitti drar vi åt olika håll. Sundsvall för hans del, Kongsvinger för min. Ser fram emot en låååååång jobbvecka, tacka vet ja TI. Ha en fin kväll. Slänger in en bild på min ursöta vovvsing, se och le!

image17


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0