Imorgon smäller det...

Eller njae, smäller gör det nog inte, men Vicky kommer hem så det borde faktist vara värt ett fint smattrande fyrvärkeri. Ska bli hur kul som helst att få träffa henne igen. Det räcker inte att prata i telefon en timme om dagen ;) Blir lite kalas då det kommer hem lite folk som flydde Karlstad tidigare i år. Lokalfest är inte varje dag, så det ska bli roligt.

Igår kom jag hem ifrån Kongsvinger, packade ihop alla grejer och åkte hem. Om jag ska tillbaka efter jul så ska jag inte bo på samma ställe i vilket fall, så det var lika bra att ta med sig sakerna hem. Sen om jag väljer att åka tillbaka, det återstår att se. Nu ska jag iallafall gå ner till stan och fika med Jennie!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0