Gulliga vänner

Har precis avslutat mitt kycklingstekande. Imorgon är det nämligen knytmiddag, och vi står för kycklingspetten. Eftersom både jag och Henrik jobbar hela dagen imorgon hinns det inte med någon matlagning innan festen.
Jag, Henrik, Thomas, Kristin, Vicky, Patrik, Tommy och hans tjej ska ha middag, sedan blir det fest (såklart!).
Synd bara att jag känner mig lite sjuker. Men jag har ju världens gulligaste vänner som kommer förbi med lite medicin, så jag känner mig lite bättre. Patrik och Vicky gick iväg till apoteket och handlade näsdroppar, tabletter för halsen och tabletter för hosta förut. Tack! :)

Fick slopa jobbandet vid lunch idag. Chefen (dvs min pojkvän) fixade så att Carl kom och bytte av mig vid tolv. Men imorgon blir det jobb igen, och sedan blir det ju som sagt nyårsfirande hela natten. Ska bli riktigt roligt faktiskt! Köpte en silvrig bolero till min nyårsklänning häromdagen, testade det tillsammans idag och det såg bra ut! Nu är jag med andra ord taggad inför imorgon. Gott nytt år gott folk!

Nu ska jag joina John Blund.
Love

Kommentarer
Postat av: mamsen

Gott nytt år min älskling!!!!
Saknar dig varenda dag du inte är hemma. Det är så tråkigt att inte träffa dig VARJE dag.
Tack för en trevlig jul och "tomten" var ju alldeles "hysteriskt" bra.
Vi ses på fredag. Ska bli kul att ha en biokväll med er.
Puss och kram/mamsen

2008-01-02 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0