Firade 2 år i Riga

Jag och Henrik kom hem ifrån Riga igår. Har bott på superfint hotel och bara tagit hand om varandra. Det var minst sagt skönt att komma bort lite ifrån verkligheten eller vad man ska säga. Orkar inte skriva ett mega långt inlägg om allt vi gjorde, men det var en jättemysig resa iallfall. Jag älskar dig Henrik!

Igår var det myskväll hemma hos mig med Kristin och hennes vovve Frida. Kollade på film och käkade kinamat. Såg "när mörkret faller", en svensk film med starkt budskap. Men den var ganska bra faktiskt! Sedan sov dom över här hemma, och när Kristin knatade till jobbet sju imorse stannade Frida kvar hemma hos mig. Dvs, jag har varit hundvakt hela dagen. Alltid trevligt med lite sällskap. :) Sen bar det av till sjukhuset, och ja, jag hade den där ledsjukdomen. Men som jag sagt förut hoppades jag på det. Nu kanske jag äntligen kan få något annat läkemedel som  har positiv effekt på ögat också! Reumatologen skulle prata med ögonläkarna och klura ut nåt bra så skulle han ringa mig.

Nu blir det Kongsan igen. Känns sådär halvbra med tanke på allt krångel, menmen.

Love

Kommentarer
Postat av: ebba

Hur ställer du dig i pälsfrågan? Är det rätt eller fel att klä sig i päls? Svara gärna i min blogg! :)

2007-12-05 @ 17:20:10
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0